Gesztenyepüré tejszínkrém alapon
2019. május 10. írta: blondikonyhája

Gesztenyepüré tejszínkrém alapon

20190227_141324.jpg

Gesztenyepürét készíteni nem nagy kunszt. Mégis unalmas tud lenni a hab és gesztenye kombináció egy idő után, ezért is készítettem el ezt a desszert receptet.

Időben 10-15 perccel tovább tart a munkafolyamat.

A recept elkészítéséhez az alábbi hozzávalókat használtam fel:

250 g natúr gesztenyemassza (Megjegyzés: kapható cukrozott massza is. Ha e mellett döntesz, már nem kell külön ízesítened cukorral és rummal!)

1 evőkanál rum vagy rumaroma

2 púpozott evőkanál porcukor

1 tasak tejszín ízű pudingpor

2 evőkanál kristálycukor

0,5 l tej

250 ml habtejszín

Eszközök: habzsák, krumplinyomó, kézi mixer

A gesztenyepüré elkészítésének menete:

A pudingport egy vastagabb falú lábasba teszem, hozzáadom a cukrot és egy kevés tejjel csomómentesre keverem. A maradék tejjel felöntöm és folyamatos kevergetés mellett alacsony lángon főzöm a pudingot. A pudingot langyosra hűtöm, de közben is kevergetem, hogy  a teteje ne "bőrösödjön".

A habtejszínt egy magasabb falú edényben kemény habbá verem kézi mixer segítségével.

A gesztenyemasszát felengedtem és egy tálban a porcukorral, rumaromával összekevertem. Krumplinyomón átnyomom a gesztenyemasszát. 

A kihűlt pudinghoz két evőkanál habot adok és elkeverem benne alaposan.

Egy üvegtálba teszem a puding alapot, rászórom a gesztenyepürét és a maradék habbal díszítem a tetejét. Ehhez én habzsákot használtam.

Az elkészült gesztenye desszertet 30 perce érdemes hűtőbe tenni fogyasztása előtt.

Jó étvágyat!

Recept videó itt elérhető:

A bejegyzés trackback címe:

https://blondi-konyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr7114818096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása