Túrós tészta ahogy én szeretem!
2019. február 22. írta: blondikonyhája

Túrós tészta ahogy én szeretem!

Ha unod a hagyományos csuszát...

A hagyományos csuszatészta és szalonnapörc helyett egy izgalmas receptet osztok meg veletek. Törekedtem az étel gyors és egyszerű összeállítására ismét. Próbáld ki, nem fogsz csalódni.

Hozzávalók:

250 g nagykocka tészta,

200g bacon vagy kockázott bacon,

1 fej lilahagyma aprítva,

pár szelet erős paprika,

6 ek. tejföl 20%-os,

20 dkg tehéntúró,

só,

olívaolaj.

Elkészítése:

A tésztát forrásban lévő sós vízben kifőzöm. Egy kevés olívaolajat teszek a vízbe. Amint megfőtt a tészta, egy szűrő segítségével leöntöm ról a vizet.

A bacon szeleteket aprítom vagy készen kapható kockázott bacont használok. Egy serpenyőbe teszem és megsütöm azt.

A tejfölt kevés sóval összekeverem és langyosítom microban fél perc alatt. A lilahagymát megpucolom és aprítom, az erős paprikából miután megmostam, vékony szeleteket vágok.

A tehéntúrót egy villával összetöröm. (Ez inkább a dobozos verziónál javasolt.)

A tésztára teszem a langyos tejfölt, a túróból egy adagot, rászórok ízlés szerint a hagymából, paprikából, majd a sült bacont halmozok a tetejére.

 Nagy kedvence a családnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://blondi-konyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3814642952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása