Rólam
2019. február 21. írta: blondikonyhája

Rólam

és a Blondi konyhájáról

Köszöntelek a Blondi konyhájában! 

Most, hogy rátaláltál erre az oldalra, pár mondatban összefoglalom, hogy miről is fogsz itt olvasni és ki az, aki a háttérben teszi a dolgát, hogy mindez megvalósuljon.

smile-1242349_960_720.png

Egész fiatalon kezdtem vonzódni a gasztronómiához.

Jean Anthelme Brillat-Savarin szerint

               "A gasztronómia mindannak intelligens ismerete, ami összefügg a táplálkozással".

                                /forrás:https://hu.wikipedia.org/wiki/Gasztron%C3%B3mia/

Azért ez 10 éves korban nem így fogalmazódott meg bennem, csupán tetszett ahogy anyu és a nagyi a konyhában készülődött. Szerettem körülöttük lenni ilyenkor és ellesni a konyhai fortélyokat. Hamar bekapcsolódtam a munkafolyamatokba is és kezdtem kísérletezni magam is. Egy-egy alkalomra összeraktam egy kis sütit, később már egy teljes menüt is összeállítottam, végül itt kötöttem ki. Megtanultam azt, hogy hogyan tudok recept videókat készíteni és feldolgozni, hogy azt a közönség felé is publikáljam. 

           Blondi konyhája csatorna előzetes YouTube

Szabadidőmben így örömmel foglalkozom ezzel. 

Elképzelhető, hogy te, aki most ezeket a sorokat olvasod, teljesen kezdő vagy a konyhában, de az is lehet, hogy már rég megszerezted a rutint, de szívesen kipróbálsz más recepteket is. Vagy éppen csak egy vendégváró ételt akarsz összedobni rövid idő alatt. 

Azt gondolom, hogy bármelyik lehetőségre is, ha igennel válaszolsz, akkor jó helyen jársz.

Jó böngészést kívánok.

reni_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blondi-konyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr714641492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása